Le Taua ole Fa'ailoga Fa'ailoga/Malamalama Fa'afuase'i

Aisea e Taua ai Faailoga o le Ulufale?

E faapefea ona e tali atu i se faalavelave faafuasei?Va'ai faalemafaufau o lo'o e i ai i se avanoa fa'atapula'aina ma le tele o tagata 'ese pe a tupu se mea leaga tele.E mafai ona e su'eina lou ala i fafo?

Afai e iai se afi, mata e mafai ona e folau i lou ala i le saogalemu?E iai ni fa'ailoga o lou fale?

I totonu o se afi, o le a iai se asu mafiafia ma uliuli e tumau pea i le ea, ma faigata ai ona iloa.Atonu o le a pe moli ona o le faaletonu o le eletise, ma atili ai ona leaga le vaai.E tusa lava pe e te i ai i totonu o se fale e te iloa lelei, o se fale e masani ona e alu i ai i aso uma, e mafai ona e mauaina le ala i fafo e ala i le faalagolago i lou mafaufau na o oe?

Faaopoopo i lenei tulaga le popolevale o loo siomia ai oe, a o tauivi tagata e malamalama i le mea o loo tupu, ona iloa ai lea e ono lamatia o latou ola.O le a tali atu tagata uma i le atuatuvale i la latou lava ala, lea e le mafai ona valoia moni sei vagana ua tupu.E o'o lava i se tagata e masani ona to'a e mafai ona i'u i se tulaga o le popole po'o le fa'ama'i.

Faatasi ai ma na mea uma o loʻo faʻaauau, o le mafaufau ma le mafaufau e mafai ona faʻaitiitia ma oʻo lava ina tapunia.Ae faapefea la?

E mafai faapefea e tagata e ona fanua, tagata e ona pisinisi, ma faalapotopotoga ona faamautinoa latou te tausia tagata uma ia saogalemu i ia tulaga?E fa'afefea ona fa'aitiitia e fa'ailoga e ulufafo ai a'afiaga i le saogalemu lautele?

Ioe, e mafai ona tupu ia te oe

Ae tatou te leʻi oʻo i faʻamatalaga patino o le faʻaitiitia o manuʻa ma le leiloa o le ola, e taua le malamalama i se tasi itu taua:E mafai ona tupu ia te oe.

O le tele o tagata e aloese mai le mafaufau i nei ituaiga o tulaga, lea e malamalama - latou te le fiafia e mafaufau i ai.E le gata i lea, e talitonu tagata o nei tulaga e seasea.E latou te manatu e seāseā ona tupu ma e lē o se mea e tupu iā i latou.

E le moni lea mea.

Faʻalavelave faʻafuaseʻi, i lona faʻamatalaga, e leʻi faʻamoemoeina.E leai se tasi e faʻamoemoe e tupu ia i latou, ae, o nei mea e tutupu.Pe a tupu i totonu o se fale e leʻi faia e le pule o pisinisi ni puipuiga lelei, e tupu ai se faʻalavelave.O le mea lea, e taua tele i le aufaipisinisi ona tausia o latou fale i tulaga masani, aemaise lava pe afai o na fale o le a nofoia e le tele o tagata i le taimi e tasi (fale teu oloa, fale kalapu, ofisa maualuluga, vaalele, ma isi).


Taimi meli: Iul-12-2021
Whatsapp
Auina atu se imeli